Jumat, 02 Juli 2010

Netty Vera Br Bangun : Balasen La Terampuni


So Niarap La ku duga ma tiganku
sempat turah ukurku man bandu
perban mbarenda rayong arih-arihku
ras ia si enggo ngiket pusuhku

chorus
labo ateku erban luka pusuhndu
mindu nangindu lupaken ndu lah aku
la terpegedang arih la ertinutu
nggo sada arih kami duanna erdemu
salang idah matandu

reff
la ku lasamken atendu ngena man bangku
lalap ku kenang ngasa gedangna geluhku
la terpersoken kekelengendu man bangku
mbelin kel tuhu tergejab ibas geluhku

tapi lanai kepe terosari tiganku
pelcik kel punjutna aku ras ia seninandu
emaka nindu kel aku ola isumpahindu nangindu
maafkenlah aku
erjimpuh gia nande nangindu ngakuken salah tiganku
ngalemi pusuhndu...... u

mulih ku chorus...

mulih ku reff...

*
pelcik pe ku punjut
bandu nge dalanna pulah
ijeteku tutus
ije kam erbahan ulah

**
emaka nindu kel aku ola isumpahindu nangindu
maafkenlah aku
erjimpuh gia nande nangindu ngakuken salah tiganku
ngalemi pusuhndu...... u

mulih ku *

mulih ku **

0 komentar:

Posting Komentar

Kirim Komentarndu Erkiteken :
1. Lit Saran si bersifat membangun
2. Lit datndu lagu karo enda la terputar
3. Lit datndu lagu karo enda la terdownload
4. Mejile kapndu laguna
Mohon Ula Komentar si berbau SARA
BUJUR, Mejuah - juah