Jumat, 02 Juli 2010

Antha Prima Ginting : Robah Tambah Beratna


Ndauh aku nggo mapak ku dalani dalan sigelap
salah apai silepak agi em dekahen rusur sikudadap
mabuk mabuk ras erjudi, em dahinku suari ras berngi
lanai ku eteh mehuli nake, sinasana keri kudayai
nde...nande karo bage kape kena setia
nde...nande karo sabar kam ngalo ngalosa

chorus
piahna nggo ku ukuri, pengkebetku sila kel terpuji
lanai kam pagi kutogan agi, jera aku ma ginting robah
nuan nuan me kujuma, ras kudungi dahin isabah
lalap kam kutami tami agi, asal tasak nakan i rumah

nde...nande karo si enggo lewat ula tangisi,
nde...totoken gelah kita lampas jumpa rejeki
nde...nande karo aku nggo robah
ku ikutken kerina turang ajar ras pedah

reff
nde...nande karo bas aku robah
ije kam ku kelengi kena selingkuh
ije kam kusayangi erpengengobah
nde...nande karo batang ropah idah uratna
nde...nande karo aku robah nambah beratna

mulih ku chorus

mulih ku reff

1 komentar:

Admin on 7 Maret 2018 pukul 00.30 mengatakan...

Lirik lagu Via Vallen Terpopuler.......

Posting Komentar

Kirim Komentarndu Erkiteken :
1. Lit Saran si bersifat membangun
2. Lit datndu lagu karo enda la terputar
3. Lit datndu lagu karo enda la terdownload
4. Mejile kapndu laguna
Mohon Ula Komentar si berbau SARA
BUJUR, Mejuah - juah