Jumat, 02 Juli 2010

Jhon Pradep Tarigan : Aku nande aku bapa


Padanku nge nakku si la jore
maka nggo sempat teman kam la ernande
lanai terbaba aku pusuhku e
ngidah pergeluh nakku sibaba ndu e
aku nge la sangap, aku nge la telap
gia sekali akapndu kam si liah

chorus...
lanai man gargaren ise si rulah
enda pe kepar nge nakku kami enggo salah
ku gejap nge mbages atendu morah
penadingken nandendu e ula terlolah
ula permeneksa, ula perpusuhsa
gia sekali akapndu kam nggo melumang

reff
turang ningku turang pes naring ukurndu e
nadingken anak sikitik si la ersalah e
lanai ibegikendu serko tangis anakta e
lanai itulihkendu erlebuh buah baranta e

didong nakku, didong doah
ula terndele gia la ernande
didong nakkum didong doah
aku nge bapa teman, aku nge nande

mulih ku chorus

mulih ku reff

0 komentar:

Posting Komentar

Kirim Komentarndu Erkiteken :
1. Lit Saran si bersifat membangun
2. Lit datndu lagu karo enda la terputar
3. Lit datndu lagu karo enda la terdownload
4. Mejile kapndu laguna
Mohon Ula Komentar si berbau SARA
BUJUR, Mejuah - juah