Sabtu, 07 Februari 2015

Aci Br Sembiring - Balasen Cimber La Ngebuk



mejuah-juah turang mama Gintingku
la gejap setahun kaka kita enggo sirang duana
toto ku pe bagi pengarapenndu
lampas kam jumpa sambar gantiku

salah labo kai sisalah kita sirang aku singobah
payo genduari aku enggo kalak punana
dagingku ia ngenca punana ukur ras kelengku lalap man kena

labo kel arah sura-suraku makana aku lawes erjabu erban luka pusuhndu
tapi mbiar aku kataken dosa adi nimbak kerina sura-sura nande ras bapa

arih arihta ndube ertampuk atendu ndele
la kel kuarap ndube kedungenna jadi bage
nggo ndube kutangkeli rolih olih ku ukuri
aku nge sila bujur aku sincedai ukur

lapadah rutikenndu kueteh nge ndube getem kel ibas pusuhndu
ibas aku ngeluk ibas dalan ngincuah la erkata aku man bandu
melenget nteh meriso tinading arih lolo atendu megogo
tapi aku lalap labo lupa ertoto terapul lah kam si kupindo

0 komentar:

Posting Komentar

Kirim Komentarndu Erkiteken :
1. Lit Saran si bersifat membangun
2. Lit datndu lagu karo enda la terputar
3. Lit datndu lagu karo enda la terdownload
4. Mejile kapndu laguna
Mohon Ula Komentar si berbau SARA
BUJUR, Mejuah - juah