Jumat, 23 Januari 2015

Tesalonika Br Barus : Mabiring Kalak


Arih sipudun enggo me terjeng je saja
Anggap saja bagi mentasi wari
Mesayang kel aku bandu
Melayang kel aku banndu
Lanai ku ngasup

Terusken saja uga sura-surandu
Lanai bo pagi aku ertenah
Setia kel ndube aku
Tersia kepe bahanndu
Ah nggo me

Setia kel ndube aku
Tersia kepe bahanndu
Ah nggo me

Reff

Ma Biring Biring mama Biring ku kel ateku
Kuakap aku ndube simada
Kepeken ma biringku ndai ma Biring kalak

Bere Karo, Karo bere karoku kel ateku
Kuakap aku ndube simesada

Nde mama Biring aku kecewa ibahan kena
Kepeken peranku terjeng sampingen saja
Nde kukelengi aku terluka jumpa ras kena
Aku kecewa

0 komentar:

Posting Komentar

Kirim Komentarndu Erkiteken :
1. Lit Saran si bersifat membangun
2. Lit datndu lagu karo enda la terputar
3. Lit datndu lagu karo enda la terdownload
4. Mejile kapndu laguna
Mohon Ula Komentar si berbau SARA
BUJUR, Mejuah - juah