Kamis, 02 Juni 2011

Anta Prima Ginting : Hapus saja nomorku [nL] [nS]


Salah kirim sms ndu turang
Enggo terbukti curigaku sedekah enda
Mama nangin nindu bangku bere biring bage nindu
Labo aku katandu e nde karo

*
jumpa kita teman temandu
katakendu aku turang sipemerendu
pernah kubegi katakendu aku enda tetanggandu
mela kepe kam erteman ras aku

**
karo... nande karongku lanai padah siterusken
sope lenga aku ikatakendu maka aku enda si ngian jumandu
sirang saja kita turang dahi mama nangindu
labo kuakap dalihna agi lupaken mama itingndu

reff...
hapusndu nomorku ulanai simpandu
anggap saja kita turang salah sambung
asangken pepagi rurat ate jadi
kudarami sideban jadi temanku



Back to *
Back to **
Back to Reff

0 komentar:

Posting Komentar

Kirim Komentarndu Erkiteken :
1. Lit Saran si bersifat membangun
2. Lit datndu lagu karo enda la terputar
3. Lit datndu lagu karo enda la terdownload
4. Mejile kapndu laguna
Mohon Ula Komentar si berbau SARA
BUJUR, Mejuah - juah