Senin, 28 Juni 2010

Antha Prima Ginting : Tedehku Man Nande


Ertahun tahun aku enggo
nggeluh ibabo pertibi enda
lenga sekali pe...
kuidah rupandu nande
mawen mawen tengah berngi e
tedeh kam kam ateku nande
erlebuh aku ibas pusuhku
nande ningku sisada nambari tedehku

labo min aku kurang kekelengen
sitadingkendu e pe nggom bias engkelengi aku
labo kupersilahang kekelengen bapa si perkeleng
tapi mesikel kel aku ngidah rupandu
mehuli kel nge min sambarndu ndai buat bapa,.nande
bagi lau maler kekelengenna nangdangi aku
iba lau kekelengen e kuperidiken nande
aku nge la beluh ngusah dagingku
meteh mehuli adi nggeluh anakku
nindu min ohh, nande
jumpai aku ibas nipiku
sekali saja...sekali saja
jumpai aku ibas nipiku
sekali saja...sekali saja

0 komentar:

Posting Komentar

Kirim Komentarndu Erkiteken :
1. Lit Saran si bersifat membangun
2. Lit datndu lagu karo enda la terputar
3. Lit datndu lagu karo enda la terdownload
4. Mejile kapndu laguna
Mohon Ula Komentar si berbau SARA
BUJUR, Mejuah - juah